Eltűnt a Mari

Van egy barátnőm, a Mari. Eltűnt. Már megint. Két gyereke van, nemsokára negyven, ezer éve a barátnőm. Állítólag én is az egyetlen barátnője vagyok neki, de lehet, hogy ez csak duma. A Mari folyton eltűnik, aztán előkerül, elképesztő ügyekről számol be. Én csak ámulok, és egy kicsit irigykedek, hogy a Mari itt is volt meg ott is, ezzel is meg azzal is, aztán elvált, aztán férjhez ment, aztán megint, én meg csak folyton egyhelyben vagyok, ugyanúgy, és várom, hogy előkerüljön a Mari.

Friss topikok

Linkblog

Archívum

Hát nem elég a válság?

2008.10.14. 14:17 | Csacsacsa | 4 komment

 

Én komolyan nem bírom már idegileg ezt az egészet, meg is mondtam a Marinak, aki persze nem figyelt most se, csak a füstöt fújta és a lábát lógázta a konyhaszékről, miközben kissé hunyorogva kibámult az ablakon, bele egyenesen a délelőtti ködbe. 
Megmondtam neki, hogy ha ez így megy tovább, és nem változik semmi, és nem lesz jobb semmi, akkor én tényleg kiugrok most már, mert nem elég a nyomorult életem, a kiújult petefészek-gyulladásom, a leszakadt vécétartály, meg még ez a közelgő gazdasági válság, akkor jön egy parkoló-büntetés 2003-ból, hogy fizessek be negyvenhatezer forintot, most nézd meg, mutattam a Marinak, ez még a kettővel ezelőtti kocsim volt, tudod, a kis piros fiat. Aztán rávigyorogtam Marira, és lobogtattam tovább, hogy tudod, az Albert, és még jobban vigyorogtam, meg lobogtattam. Meg sóhajtoztam. Aztán már nem vigyorogtam, hanem morogtam, hogy tudod, az Albert, aki azzal a szőke izével, tudod. És lobogtattam a rohadt büntetést, ami nem is nekem járt volna, hanem Albertnak és annak a szőkének, ha volna igazság, de nincs, ugye. És Mari csak bámult kifelé. Hát, akkor le vagy te szarva, mondtam, hogy még csak nem is válaszolsz, de inkább csak magamnak szántam.  
Na, erre rám nézett, mintha most látna először, és azt kérdezte, hogy apropó, van-e körömlakk lemosóm.
Fogalmam sincs, milyen apropóból jutott az eszébe, de valahogy megmelengetett a kérdés, boldog lettem tőle, szaladtam is, hogy keressek neki, és miközben szaladtam, és a fürdőszobában matattam, arra gondoltam, irtó jó, hogy van nekem ez a Mari, és visszarángat a körömlakkos, cigifüstös hétköznapjaiba.

Gyorsan eltelt a nap, voltaképp nem csináltunk semmit, csak mesélt és mesélt, te jó ég, miket mesélt, aztán valamikor délután a szemembe nézett és azt mondta, hogy ne fossál, Cicuka, jó lesz. Jó lesz. Még a térdemet is megcsapkodta, és úgy is elmondta, hogy jóóó lesssz. És bólogatott.
Ezt egyébként a reggeli kifakadásomra mondta válaszul, én tudom, mert én ismerem a Marit, el is mosolyogtam magam, és átöleltem, és a fülébe súgtam, hogy kösz. Mert olyan jó, amikor így megvigasztal.
Aztán megittunk egy utolsó kávét, elmesélt még ezt-azt, amit a hihetetlen történeteiből itt-ott kifelejtett, és megígérte, hogy többé nem tűnik el, de becsszóra, és el sem utazik, de ha elutazna mégis, feltétlenül szól, mert én vagyok a legjobb barátnője.

Hát ennyi volt. Most rohanok, mert lement a mosás, főznöm is kell, de holnap jövök, és elmesélem, miket mesélt. Fogadjunk, hogy el se hiszitek majd. Nahát! Őrület ez a nő! Ez a Mari.

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://holamari.blog.hu/api/trackback/id/tr91713434

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bé mint esz 2008.10.14. 20:10:27

Jé, lehet, hogy ez a Mari én vagyok? Van egy csomó olyan barátnőm, akinek eltűntem az életéből. Tudod, jöttek a gyerekek, meg az élet, durr bele a képembe. Aztán hívogattak egy darabig, de amikor már századszorra mondtam le a randit, mert az egyik lázas, vagy bocs, de közbejött egy meló, vagy pont most kell mennem az Elműbe, akkor már többet nem hívtak. Érthető. Szóval, tudnék ám mesélni én is. De kíváncsi vagyok nagyon a Marira. Írjad tovább!!!

Ventura Blvd 2008.10.14. 21:23:11

Ja, mindenkinek van egy Mari. Vagy Juli. esetleg Rozál. És mindenki egy kicsit Mari. Vagy Juli, estleg Rozál. Ki-be járkálunk az életeinkbe, és néha úgy eltévedünk, hogy tényleg nem tudjuk, hogy most melyik vagunk, A Mari, a Juli vagy a Rozál

bé mint esz 2008.10.20. 12:58:59

Ne briccöjjél már Mari! Ha már előkerült, akkor tessen mesélni! Jut eszembe, a Kelemen Anna is eltűnt. hihihi

Csacsacsa 2008.10.20. 13:04:30

Sztem beesett az ágy alá. Ott nézd meg.
Címkék: hát nem elég a válság ? eltűnt a mari
süti beállítások módosítása